«Մեդիասպառող, թե մեդիաստեղծող» նախագծի շրջանակներում Միջին դպրոցի «Մեդիակրթության» ընտրությամբ խմբի մի խումբ սովորողներով, ստեղծեցինք Մեդիա Ակումբ։
Մեդիա Ակումբ մասնակիցներով ուսումնասիրեցինք առաջարկվող թեմաները՝
- փաստերի ստուգման գործիքներ
- կեղծ լուրեր, ինչպես տարբերակել, ինչպես չտարածել
Թեմաները հետաքրքրիր էին, համացանցում դրանց մասին տեղեկատվությունը՝ շատ ու բազմազան։ Քննարկումից հետո ընտրեցինք փաստերի ստուգման գործիքներ թեման և սկսեցինք աշխատել։
Սովորողները համացանցում փնտրում-գտնում էին համապատասխան տեղեկատվությունը, միասին համադրում էինք դրանք, համեմատում աղբյուրները, ճշտում համապատասխանությունը և արժեհավատությունը, փորձարկում։
Առանձնացրեցինք մի քանի կարևոր բաժիններ՝
- Որոնողական համակարգի միջոցով լուսանկարի աղբյուրի ճշտում
- Image exif data
- Տեսանյութի իսկության ճշտում
- Տեսանյութերի զննում ըստ տեղանքի
- Ջնջված կամ ձևափոխված տեղեկատվության հայտնաբերում
- Խորացված որոնում
- Էլեկտրոնային փոստերի ստուգում
- Կայքերի նախնական զննում
- Կայքերի խորացված զննում
- Սոցիալական ցանցերում հաշիվների ստուգում
- Սոցցանցերում խորացված որոնում
- Արբանյակային քարտեզագրական տվյալներ
Մեր ընտրած և առանձնացրած ամեն թեմայի մասին պատրաստեցինք համապատասխան նյութ՝ հնարավորության դեպքում բացատրող տեսանյութով։
Օգտվեցինք նաև մեդիափորձագետ Սամվել Մարտիրոսյանի տեսանյութերից և Փաստերի ռադարի տրամադրած նյութերից։
Մեր կատարած ուսումնասիրությունների մասին կազմակերպեցինք ճանաչողական, ուսուցողական հանդիպումներ սովորողների և դասավանդողների հետ, նրանց ներկայացրեցինք մեդիաճանաչման մի քանի խորհուրդներ, հմտություններ, մեր ուսումնասիրությունների արդյունքերը։
- Image exif data
- Սոցցանցերում խորացված որոնում
- Որոնողական համակարգի միջոցով լուսանկարի աղբյուրի ճշտում
- Կայքերի խորացված զննում
- Սոցիալական ցանցերում հաշիվների ստուգում
Հույս ունենք, մեր կատարած աշխատանքը արդյունավետ է և կտա իր օգուտները։
Ամփոփիչ տեսանյութը և սահիկաշարը՝ ստորև։